Pytania

Pod tym postem dodawajcie komentarze z zapytaniami o coś. Odpowiadam na pytania w bardzo krótkim czasie xP
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  • Anonimowy 12stycznia 2013 10:58
Zniknęło mi jacuzzi dlaczego?
Odpowiedź: Może to być wina przeglądarki. Jacuzzy widać na pewno przez przeglądarkę Internet Explorer
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Jakim cudem zniknęły mi sukienki za 4500 i 3500 s? Miałam wczoraj dziś nie ma ;(
Odpowiedź: Wyloguj się z nk, ponownie zaloguj. Może to być ten sam błąd, jak kiedyś był z jacuzzy. Ostatnio mi też zniknęły sukienki, więc wylogowałam się i ponownie zalogowałam. Mi to pomogło :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  • Anonimowy 14 stycznia 2013

Dlaczego nie mam sąsiadów a wiem że grają w ta grę moi znajomi ?
Odpowiedź:  Mam ten sam błąd. Pisałam do administratorów, a oni odpisali, że to błąd techniczny i nic na to nie poradzą. Musiałam kupować zadania na następny poziom. Dużo osób grających w awatarę ma ten sam błąd co my.  :(~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  • Anonimowy 14 stycznia 2013
 Jak sprzedać kolczyki, naszyjnik (akcesoria) i czy można się z kimś wymienić dywanem za 6 g ( z prezentu noworocznego ) za miśka zrobionego w warsztatach? Proszę o szybką odpowiedź. To ważne.
Odpowiedź:  Żeby sprzedać jakie kolwiek rzeczy trzeba kliknąć na inwentarz à ubrania. Nie można  wymieniać się z nikim i za nic, rzeczami za  g.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • Anonimowy 14 stycznia 2013
Czy opłaca się danie np. 12g za zadanie, którego nie da się przejść? PS Chodzi mi o zadanie: posprzątaj śmieci u sąsiadów.
Odpowiedź:  Jeśli to twoje ostatnie zadanie na następny poziom to tak. Jeśli masz do przejścia jeszcze kilka misji to nie. :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anonimowy 14 stycznia 2013
Jak grać w gre tropikalnia???? Z góry dzięki za odpowiedz :D

Odpowiedź: W tropicanę można zagrać na ruskim nk, ale musisz się zarejestrować. Link do ruskiego nk : vk.ru
Można również zagrać przez tą stronę : http://fotostrana.ru/games/tropikaniya/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anonimowy 14 stycznia 2013
 Czy są jakieś kody w awatari ??? 
Odpowiedź: Nie ma kodów, ale na stronie głównej masz linka, żeby ściągnąć program, dzięki któremu podobno można wpisać ilość g i energii, i już tyle masz. Nie testowałam, więc nie mogę potwierdzić :P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anonimowy 15 stycznia 2013  

Dlaczego nie mam sąsiadów, mebli, ubrań ...Po prostu nic nie widzę oprócz mojego salonu i siebie ?
Odpowiedź: Po prostu to błąd techniczny. Jedyne co możesz

zrobić w tej sprawie to wyłączyć i ponownie włączyć komputer. :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anonimowy 21 stycznia 2013  

Czy tropikania jest darmowa?
Odpowiedź: Darmowa jest chyba tylko na rosyjskim nk, czyli : vk.ru
Uwaga! Wcześniej trzeba się tam zarejstrować!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anonimowy 26 stycznia 2013  

Czym różni się Zamężna a Zaręczona? bo jak dałaś te 2 na czarną listę to jedna była zaręczona a druga zamężna.
Odpowiedź: O to chodzi, że jak chłopak Ci się zaręczy, to musicie mieć suknie, meble na salę ślubną. Nie każdy ma od razu tyle s i g. Ciekawostki : Po ślubie, para może przekazywać sobie g,s i meble. Bez sukni ślubnej u dziewczyny i bez garnituru u chłopaka nie można wziąć ślubu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

243 komentarze:

  1. Zniknęło mi jakuzzi dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie błąd techniczny bo ja też tak miałam ale po pewnym czasie mi się pojawiła jakuzzi jak tobie tak się niestanie to ja już niewiem.

      Usuń
    2. czy sie da mieszkać z drugą osobą w mieszkaniu jednym czy nie jak sie da prosze o pomoc

      Usuń
  2. Jakim cudem zniknęły mi sukienki za 4500 i 3500 s? Miałam wczoraj dziś nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimi odpowiem ci teraz w komentarzach jutro dodam twoje pytanie j.w.
    Wyloguj się z nk i ponownie zaloguj, może to wina przeglądarki internetowej. Jeśli te sposoby nie pomogą napisz o tym w zakładce pytania, w komentarzach (czyli tutaj). Mam nadzieję, że pomogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie działa ;( nawet napisałam do nich to odpisali że to błąd techniczny i (może a może nie ) oddadzą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MiMi ?? Man znaj MiMi na nk.pozdrawiam Oskar i Klaudia .ps.

      Usuń
  5. :-( Oni zamiast ulepszać pogarszają tą grę. J ak to problem techniczny nie umiem Ci pomoc :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodadzą bajer raz na pół roku i się cieszą....

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego nie mam sąsiadów a wiem że grają w ta grę moi znajomi ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam błąd. Pisalam do nich, a oni odpisali, że to błąd techniczny i nic na to nie poradzą. Musiałam kupować zadania na następny poziom. Dużo osób ma ten sam błąd co my :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak mi kolezanka doradzila, ze niby mama usunąć znaj tych co widzieli nowe fryzury albo mieszkaja gdzies indziej ale to nie pomaga a do tego ja mam misje w 15 poziomie i tam nie ma przejdzi za ....G więć bede musiała ciągle być na 15 poziomie i nigdy tego nie przejde
      P.S.Gdybyś znalazła sposob żeby sie pojawili to pisz będe czekac na odp... :D

      Usuń
  9. Jak sprzedać kolczyki, naszyjnik (akcesoria) i czy można się z kimś wymienić dywanem za 6 g (z prezentu noworocznego) za miśka zrobionego w warsztatach? Proszę o szybką odpowiedź. To ważne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z góry dziękuję za odpowiedź na powyższe pytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby sprzedać jakie kolwiek rzeczy trzeba kliknąć na inwentarz à ubrania. Nie można wymieniać się z nikim i za nic, rzeczami za g.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy opłaca się danie np. 12g za zadanie, którego nie da się przejść?
    PS Chodzi mi o zadanie: posprzątaj śmieci u sąsiadów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli to twoje ostatnie zadanie na następny poziom to tak. Jeśli masz do przejścia jeszcze kilka misji to nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak grać w gre tropikalnia???? z góry dzięki za odpowiedz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy są jakieś kody w awatari ???

    OdpowiedzUsuń
  16. W tropicanę można grać na ruskim nk, ale musisz się zarejstrować. Link do ruskiego nk : vk.ru
    Można również grać przez tą stronę : http://fotostrana.ru/games/tropikaniya/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie darady grać w tropikanię na ruskim nk bo prubowałem i nic :(

      Usuń
    2. W Tropikanię można grać też na polskim nk, bo to po prostu Oceania, a na rosyjskiej naszej klasie to Tropikania.

      Usuń
  17. Nie ma kodów, ale na stronie głównej masz program, dzięki któremu podobno można mieć więcej g i energii

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy i o której godzinie wchodzisz na ,,Awatrię"?

    OdpowiedzUsuń
  19. Codziennie jestem na awatarii. O której godzinie? Na pewno wieczorami. W ferie to różnie... Ale teraz jestem na awatarii i na twoja prośbę anonimowy zaraz przyjdę na ulicę i mi napiszesz że to ty xD

    OdpowiedzUsuń
  20. sory że nie przyszłam, ale twoją odpowiedź przeczytałam o 21

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze innym razem się spotkamy. :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego nie mam sąsiadów , mebli, ubrań ...Po prostu nic nie widzę oprócz mojego salonu i siebie ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu to błąd techniczny. Jedyne co możesz zrobić to wyłączyć i ponownie włączyć komputer. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. włączam inwentarz, bo chcę sprzedać kolczyki, których w tej chwili nie mam na sobie. Gdzie je znaleźć i czy można je sprzedać, bo nie mogę ich znaleźć w inwentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  25. A są za złoto czy za srebro?

    OdpowiedzUsuń
  26. czy można mieć G za darmo ? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie można sprzedawać akcesorii. :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Na stronie głównej masz trik na złoto i energię. Nie wiem czy działa, ale znalazłam go w internecie. To jedyny do tej pory sposób n ag za free :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak wstawić chata na bloga na blog?

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym mieć Cię w znajomych, więc kiedy i gdzie można się spotkać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę chyba po godz.11:00. Pozdrawiam

      Usuń
  31. Czy tropikania jest darmowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darmowa jest chyba tylko na rosyjskim nk, czyli :vk.ru
      Uwaga! Wcześniej trzeba się zarejstrować!

      Usuń
  32. a na tej stronie darmowe http://tortugasocial.com/?
    z góry dzieki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiesz, że nie wiem xD Nie gram w tropikanę ale czerpię informacje z tortugasocial.com
    Ale jak będę wiedzieć to napiszę ;-P

    OdpowiedzUsuń
  34. Tropikania jest darmowa.Opisywałam na moim blogu awataria-inne jak by co.
    Mam pytanko : Czym różni się Zamężna a Zaręczona ? bo jak dałaś te 2 na czarną listę to jedna była zaręczona a druga zamężna.

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  35. O to chodzi, że jak chłopak Ci się zaręczy, to musicie mieć suknie, meble na salę ślubną. Nie każdy ma od razu tyle s i g. Ciekowostki : Po ślubie, para może przekazywać sobie g,s i meble. Bez sukni slubnej u dziewczyny i bez garnituru u chłopaka nie można wziąść ślubu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Są kody czy coś do awatarii ? bo taki jeden gość nie wiem kto to pokazuje na filmiku że to mu działa ale ja nie wiem.
    Próbowałaś może ?
    tu jest filmik jak pokazuje że mu działa : http://www.dailymotion.com/video/xwsq4f_awataria-hack-kody-do-gry-na-nk_videogames
    ale niestety nie ma opinii żadnych więc nie wiem czy to działa i czy mi kopma nie popsuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. A masz może linka żeby ściągnąć to coś? Był kiedyś post o innym triku, ale nie próbowałam. Tego spróbuję, ale prosze o linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest link jak gościu pokazuje jego działanie a to do ściągnięcia jest chyba tu : http://wspomagacze.blogspot.com/2013/01/awataria-hack.html bo on podał pod tym wideo ten link.

      Usuń
    2. Napisz we wpisie na blogu czy działa.Jeśli tak to dobrze a jeśli nie to napisz że nie warto tego pobierać albo coś w tym stylu ;) Oczywiście ja cie nie zmuszam do tego żebyś pisała o tym na blogu ale jak nie to odpowiedz mi tutaj w komentarzu ;)

      Usuń
  38. Uważam, że działa, ale nie jest darmowe bo trzeba podać swój nr telefonu. Pewnie przyjdzie sms jak podasz swój nr i za niego zapłacisz nawet ponad 20zł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy opłaca się kupienie lodówki za 9 500s?

    OdpowiedzUsuń
  40. Uważam że jeśli masz zadania " posprzątaj podwórko" itp. to jak najbardziej :) Na 15 lev masz zadania z lodówką. :p

    OdpowiedzUsuń
  41. Znasz jakieś kody albo coś ? takie działające i sprawdzone ?
    PS: jeśli kupiłam już lodówkę nie miałam zadania a mam 14 lvl to będę musiała kupić następną jak będę na 15 ?! bo na razie nie mam takiego zadania

    OdpowiedzUsuń
  42. napisałaś tak : Anonimowy 14 stycznia 2013
    Czy są jakieś kody w awatari ???
    Odpowiedź: Nie ma kodów, ale na stronie głównej masz linka, żeby ściągnąć program, dzięki któremu podobno można wpisać ilość g i energii, i już tyle masz. Nie testowałam, więc nie mogę potwierdzić :P

    Dlaczego nie testowałaś ? tez bym sobie skorzystała ;p XD

    OdpowiedzUsuń
  43. Dlaczego nie mogę sprzedać kurtki?

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy wiesz kiedy mniej więcej będą gry na ,,Awatarii"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie w tym miesiącu. W rosyjskiej awatarii jeszcze nie ma gie, a żeby w polskiej zrobili to min. Miesiąc :/ Jak będę wiefzieć kiedy będą gry napiszę o tym posta :)

      Usuń
  45. Dlaczego nie mam kurtki w inwentarzu i nie mogę jej sprzedać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ kurtki są za g, a rzeczy za g nie da się sprzedać.

      Usuń
  46. Dlaczego nie mogę usiąść w jakuzzi, chociaż gospodarz jest w domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie wina przeglądarki. Jeśli zmienisz przeglądarkę i to nie pomoże uruchom ponownie komputer. :)

      Usuń
  47. Jak zrobić wazon z pomaranczowymi kwiatami i czerwona ramke? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kilka razy zrobić ten sam kolor. W warsztacie.

      Usuń
  48. ale jak ??? ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy opłaca się kupić jakuzzi za 30g i sukienkę za 18g, buty za 5g i fontannę za 24g (chyba 24g)?

    OdpowiedzUsuń
  50. Szukam dziewczyny! Mam na imie Krystian w domu znajduje sie male jacuzzi i 404 komfortu zainteresowane prosze by pisaly

    OdpowiedzUsuń
  51. Olcia xD szukasz chlopaka na Awatari?Prosze odpisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo! Wypraszam sb takie pytania do mnie! Ja man męża!

      Usuń
    2. Przepraszam Ciebie warto sie zapytac ale skoro masz to wgl dziekuje Ci za odpowiedz.

      Usuń
  52. Mam zadanie: sprzątnij śmieci z podwórka, znajdź 3 butelki i ZNAJDŹ DUŻĄ BUTELKĘ. O co chodzi z tą dużą butelką i jak ją znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  53. Ok, już wiem. Po prostu trzeba było znaleźć 4 butelki.

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy można zdobyć hojność wysyłając komuś miśka zrobionego w warsztatach? Czy trzeba postawić komuś drinka w klubie?

    OdpowiedzUsuń
  55. mam pytanie na ktorym poziomie odblokowuje sie praca ze znajomymi??????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  56. mam pytanie czy zalozenie bloga kosztuje i na jakiej stronie go zalozyc???????????
    (\_/)
    (*_*)
    ( )
    ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To blog o awatarii ale jak chcesz prowadź go ze mną i boską

      Usuń
    2. no chciałbym bardzo

      Usuń
    3. (\_/)
      (*_*)
      ( )
      ^^

      Usuń
  57. .Jak włańczam awatarie to sie ładuje no i jest 100 % i nie idzie znika mi myszka , próbowałam odświeżać i wylogowalam sie no i nic , co mam zrobić ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  58. ej olcia xd moge z toba i boska prowdzic bloga?????





    Maciej

    OdpowiedzUsuń
  59. Ok to wyślij mi jakąś wiadomość byle jaką na maila. MUSISZ MIEĆ GMAILA CZYLI KOŃCÓWKA TO : @gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Odpowiedzi
    1. slcia mi sie nie chce zalorzyc to gmail bo koncze google nie moglo zalozyc konta g mail

      Usuń
    2. nie moge zalozyc tego g maila bo pisze ze nie mozna zalozyc nowego konta a masz onet to przez to bym mugl ci wyslac ta wiadomosc

      Usuń
  61. Powiem jeszcze że mogę tb założyć podam login i hasło a ty później je zmienisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki moze byc moje nazwisko zydorczyk

      Usuń
    2. albo ty mi to zalozysz i potem wyslerz ta wiadomosc na swoje
      napisze ci przez onet odpowiedz teraz

      Usuń
  62. To ja ci zakładam czekam na cb na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej idz do salonu bo cie nie widze na ulicy bo to czasami wychodza ci co chcemy

      Usuń
    2. zrobie wydarzenie szukam olci xd

      Usuń
  63. Odpowiedzi
    1. sory ze nie bylem wtedy bo musialem zejsc

      Usuń
  64. hej tu twuj były czy moge prowadzic z toba bloga plis?????/

    OdpowiedzUsuń
  65. Olcia sory za pytanie moze sie wydac glupie ale czy ty jestes ta Olcia xD co ma 16 lvl?Jak tak to napewno napisze ci na skrzynke na Awatarii,napisze Czesc Olcia , jakby co opd, ze to ty xppp

    OdpowiedzUsuń
  66. odpowiedz jak odpowiesz to zrobie wydarzenie

    OdpowiedzUsuń
  67. olcia to ja ci wyslalem ta wiad na twojego g maila bo mi sie udalo jakos zalozyc dzisaj a bede tym twoim wspul twurca bo jestem opserwatorem narazie a mam jak bys mnie przyjela swuj post 3 wspul twurca

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej! Dlaczego jak wchodzę np. w koło fortuny to mi nie pisze koło fortuny tylko coś po rosyjsku?

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam zadanie posprzątać 35 razy u są sąsiadów i znaleźć u nich 10 monet na szczęście. Tylko, że ja od kiedy dostałam to zadanie sprzątałam już chyba ze 100 razy i tylko jedna moneta mi wypadła. Dlaczego???!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Dlaczego niemam np.Kostiumu kota i stroju bałwanka? Pomocy!A!I czy można dać vipa samemu niemając tego statusu jak niemożna to mam oszusta...



    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można dać vipa komuś nie mając vipa.

      Usuń
  71. Dlaczego usunęłaś CHAT ?! Wiem że was obrażają ale dlaczego od razu usuwać ?!

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam lvl 15 i zrobiłam prawie wszystkie zadania sprucz 2.. Mam takie że mam zrobić wazony o kolorze niebieskim i czerwonym.. Zrobiłam już chyba niebieski i teraz chce ten czerwony ale jak chce zrobić to ciągle ten niebieski się robi... Jak zrobić czerwony wazon!?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mialam. Musisz ciagle robic te wazony i sie zrobi ;)

      Usuń
    2. Dziękuję a długo sie je robi bo chcem mieć następny poziom... ??

      Usuń
    3. Troche.. 15 poziom robilam przez1,5 miesiaca. Na 16 poziomiie to ciezki zadania . Niedlugo dodam foty .

      Usuń
    4. Ej a jak przeszłaś misje posprzątaj u znajomych ?
      Bo mi sie nei pkazuja to jak mam to przejść ?

      Usuń
  73. ommm miałam 22 G i potem patrze następnego dnia nie ma ale są tylko 2 G a na nic nie wydawałam!!!!Jak to sie stało i dlaczego??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ktoś zna twoje hasło i login do nk i mugł ci ktoś wejść i co kupić i np.sprzedać

      Usuń
  74. Hey :P . Mam bloga i nie wiem jak wstawić tam np . Chata czy innego typu dodatki. Jak to się robi.?

    OdpowiedzUsuń
  75. Czy możecie dodać nowego posta? Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  76. Hejka , czy wam tez zniknal awatar , weszlam dzisiaj na awatarie , i kliknelam na jedna z nowych fryzur i mi awatar zniknal , puzniej jak weszlam na forum , to ludzie pisali ze tez zaczely im awatary znikac ,ale bez powodu ? Czy wy tez tak macie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam że jak kupiłam fryzure to zniknęłam ale po jakimś czsie nawe te nowe fryzury się pojawiły tbie też tak napewewno się stanie

      Usuń
    2. To jakiś błąd techniczny od twórców gry. ://

      Usuń
  77. dlaczgo mi zniknął awatar ? nikogo nie widze i do nikogo nie moge pisać, nie moge usiąść i nie wyświetlają mi sie znajomi ci u dołu moge iść do klubu i wszędzie ale mnie nie widać !!! jestem tylko w salonie i nie moge przejść do innego pokoju ikony po lewej stronie w grze nie wyświetlają mi sie i nwm co mam robić nie dam rady grać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niektórzy tak mają, ale nie da się nic na to poradzić. Ja dzisiaj kupiłam sobie taką fryzurkę i mi wszystko działa dobrze.

      Usuń
  78. na dole na tym pasku mi się znajomi niepokazują i nawet ich dodać niemoge co mam zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To błąd techniczny. Też tak mam. Jedyne co możesz zrobić to napisać do centrum gry. Dużo osób tak ma.

      Usuń
    2. a jak ja mam napisać do centrum gry gdzie mam wcisnąć żeby napisać bo ja niewiem bo ja mam dopiero 7 lat

      Usuń
    3. Właśnie gdzie mam to napisać podasz linka zgóry dziękuje ? :D

      Usuń
    4. Z boku po prawej jest ikona ( dział pomocy i weź to i napiszesz do nich ;) co ci nie działa mi zabrali 45 tyś s u napisałem do nich i mam i raz była taka sytułacja mam ( 28) lvl i niebyło go widać ale już widać pozdrawiam ( Play Boy )

      Usuń
  79. Chciała bym się zapytac czy na Awatarię są jakieś kody. Ja z moją kuzynką szukaliśmy na przeróżnych stronach. Było tego pełno, znalazłam tam do pobrania jakiś plik bałam się go ściągnąc bo mogę za niego dużo zapłacic..!Leczy były jeszcze syms-y które kosztowały 7zł powiedziałam to kuzynce więc ona wysłała sms i jej nic nie przyszło a miało przyjśc powiadomienie więc jeszcze raz wysłała i nadal nic straciła na tym 12zł..! Więc widac było że to oszuści..! Więc może mi pomorzecie to rozwiązac i sie pytam jeszcze raz czy są jakieś kody na Awatarię.? Z góry dziękuję i pozdrawiam>!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba niema kodów bo na awatari jak pierwszy raz sie logowałam to chyba bylo z kilka miesięcy temu to pisało że niema kodów i żeby niewieżyć oszustą więc chyba niema niekturzy oszukują więc uważaj lepiej żadnych sms niewysyłaj bo było wydarzenie że znam kod na G więc przeczytałam w opisie wysłałam i tylko mi 15zł zabrało a na awataria żadne nieprzyszło ja myśle że niema żadnych kodów.

      Usuń
  80. Ja wam dodam posta jak.doładować G bez żadnych kodów.

    OdpowiedzUsuń
  81. chce się zapytać co jak mam napisać do centrum gry.

    OdpowiedzUsuń
  82. No jak masz tam znak zapytania to klikasz n nuego i tambmasz napisz do centurum pomicy.

    OdpowiedzUsuń
  83. olcia co zrobić aby mieć spowrotem sąsiadów ? już nie mam ich od dłuższego czasu pisalam aby oddali mi sąsiadów i ciagle nic :(

    OdpowiedzUsuń
  84. a czy da się zrobić darmowe rzeczy na awatari?

    OdpowiedzUsuń
  85. Jak usunąć pokój np. sypialnia w awatarii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się.Możesz tylko zmienić nazwę

      Usuń
  86. Odpowiedzi
    1. Problem z netem lub awaria gry. / Olcia XD

      Usuń
  87. Nie mam sasiadów na nk w awatarii i nie chca mi odac pisałem juz do was i nic a mam zadania i co mam zrobic>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz je kupić :/ Nie oddadzą ci :(

      Usuń
  88. Mozecie odpowiedziec na te 2 pytania

    OdpowiedzUsuń
  89. Mam 11 lvl i mam misje :
    ZNAJDŻ SZCZEŚLIWE MONETY 0/3
    CO TO SĄ TE ,, SZCZEŚLIWE MONETY '' ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęliwe monety to są takie zółte kółeczka wypadają podczas sprzątania u sąsiadów, albo sprawdź w warsztatach, i koło świnki - skarbonki będą te monety. Najedź na ten obrazek (nie klikaj) i wyświetli Ci się napis gdzie to może wypaść. :)

      Usuń
  90. czy mogłabym zostać adminką na waszym blogu na okres próbny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Gdzie moge kupić spodnie czarne z zlotym zwiesznikiem bo w sklepie ich nie ma z góry dzieki za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie ma ich w sklepie to nie da się ich kupić możesz się wymienić z kimś nie a ty mu też dasz coś w zamian.Najwidoczniej przy aktualizacji musieli je usunąc ;)

      Usuń
  92. JAK ZROBIC KOD NA AWE? prosze mi nei chodzi o hack mi chodzi i ten co ludzie robia w wydarzeniach pliss odp jak najszybciej papapaaa

    OdpowiedzUsuń
  93. Cześć, to mój pierwszy komentarz na Twoim blogu więc napiszę też coś o nim... Po pierwsze wszystko tu jest super! A w sprawie pytać...
    Jak dodałaś obserwatorów, i jak dodałaś tą myszkę i ten obraz powitalny na Twoim blogu? Proszę! Odpowiedz jak najszybciej. Cześć. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. co zrobic jak sie oswiatczysz a dziewczyna cie usunie z znajomych jak ja odnalesc ???? prosze odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale nie da się jej odnaleść.Rada widziałam jak chłopcy robili. Wydarzenia i pisali jej nick i jak wygląda nie zawsze się udaje ale życzę powodzenia!

      Usuń
  95. Jak wy na Blogu Piszecie takimi fajnymi Czcionkami? ;C

    OdpowiedzUsuń
  96. Jaki jest link do ruskiego nk?

    OdpowiedzUsuń
  97. Dlaczego jak wchodze na awatarię i chcę włączyć pełny ekran robi się jeszcze miejszy?Jak mogę to zmienić?Próbowałam już jeszcze raz włączać grę, logować się od początku i włączyć jeszcze raz komputer to nic nie działa. Czasami włącza mi się pełny ekran ale żadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi to być popsute po tej aktualizacji zgłoś to do adminów aawy

      Usuń
  98. Czy da sie usunąc pokój na Awatari kupiłam go na poziomie 3 a na nastepny dzien przyszło zadanie zeby kupic pokój ale nastepny jest dopiero na 5 a ja jestem na 4 co zrobic bo nie moge przejsc dalej????

    OdpowiedzUsuń
  99. dlaczego niemoge dodac znajomych do listy ?

    OdpowiedzUsuń
  100. GDZIE JEST GŁUWNA STRONA AWATARII?

    OdpowiedzUsuń
  101. Drogi założycielu Bloga,
    mam poważny problem (by najmniej dla mnie), "poślubiłam się" z jednym facetem.
    Po ślubie, próbowaliśmy wszystko bardziej "zrealizować" i zrobiliśmy sobie miesiąc miodowy i tak dalej. Po kilku tygodniach on zdecydował się do mnie wprowadzić,
    więc musiałam powiększyć dom o kilka pokoi, na jego zachcianki.
    Później, jak to w związkach na awatarii bywa, nasz związek się skończył
    (szkoda że rozwodu nie chciało mu się zrealizować :D).
    A te głupie i zbędne pokoje zostały w moim domu.
    Jak mam je usunąć? Mogę nawet za to nie dostać pieniędzy...;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Mam pytanko!!! Jak odnalezc 2 znajomych, ktorych nie chcąco usunęłam???
    Proszę o szybką odpowiedz !

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. JAK TY DOSTAŁAŚ TE PREZENTY??PROSZE POPOWIEDZ

    OdpowiedzUsuń
  104. Niemoge wejść na awatarie wchodze loguje sie i nic , jak sie wylogowuje tez nic wyłączam kompa też nic co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  105. Chciała bym zapytać czy będą jakieś nowe rzeczy za S na,,Avatarii''? Mam 13 level i zadanie zdobądź 1750% komfortu a mam 1644%. I nie mogę tego przejść. I czy je takie kołó fortuny w którym można zdobywać różne ilości gry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz się spytać administratorów Awatarii a nie mnie: )

      Usuń
  106. Przepraszam pomyłka tam na końcu niepowinno być gry tylko G;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Cześć ! Słuchaj bo ja mam narzeczoną i po ślubie ja będę mieszkał u mnie czy ona u mnie ? Czekam na szybką odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
  108. Bo mam 25 lvl oni ożeniłam się z takim facetem on dumnie zamieszkał i musiałam powiększyć dom czy mogę jakoś sprzedać te pokoje i dostać za to kasę???? :-\
    Czekam na szybką odpowiedź

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Ogólnie biżuterii nie można sprzedać nie ważne czy jest za g czy za s. J nawet kurtek sprzedać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  110. Jak zdobylem na awatari 350 śniezynek a nie dostałem kapelusza i okularów lodowych to co mam zrbić? proszę o podpowiedź co mam zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz kliknąć na śnieżynki a potem weź nagrodę mi to działało

      Usuń
  111. hej, dzisiaj jak weszłam na awatarie i chciałam wejść w zakładkę wydarzenia to mi pisało że wystąpił błąd i powinnam odświeżyć , odświeżałam ale nic to nie dało. może tobie tak się działo i to jakoś naprawiłaś. POMOCY

    OdpowiedzUsuń
  112. Dlaczego zniknęli mi sąsiedzi na awatarii ?

    OdpowiedzUsuń
  113. Mam zadanie na awatari wykonać wszystkie prace 5 razy na dworze w pracy. Codziennie wchodzę i sprzątam wszystko na dworze ale mi nie zalicza!!! :(
    Co się jeszcze robi na dworze???
    (}_{)
    ( '-")
    (----)
    -------

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pliss pomóżcie POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  114. na awatari (nk) mam takie zadanie Maraton Kwiatowy i w warsztacie mam zrobić kwiaty o 3 koloracch.jak zrobić te kolory muj nick:alax1

    OdpowiedzUsuń
  115. jak zdobyć szczęśliwe monety ? :O

    OdpowiedzUsuń
  116. czy na awatari można mieć dwóch narzeczonych?

    OdpowiedzUsuń
  117. Jakie macie konto na nk? Bo nie wiem na jakie mam wysłać prace na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  118. nie odpowiadasz na moje pytanie :(

    OdpowiedzUsuń
  119. ja nie mogę przyjmować znajomych w awatari na facebooku nie wiem co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  120. Ds się przesłać rzeczy za G na swoje drugie konto ? :) z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Mam konto na awatarii na Facebooku mam też na nk.pl ale dzisiaj zacząłem grać w to na Facebooku mam na Facebooku 8 level (na nk.pl mam 13 level).
    Nie działają mi znajomi jak akceptuje nic sie nie dzieje i tak samo jak sam wysyłam
    (niechodzi mi o sąsiadów tylko o tych znajomych i przyjaciół itp. itd. ) .
    Oroszę szybko pomóżcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  122. Czy tylko sprzątając u sasiadów mozna znaleźć zdjęcie
    ?

    OdpowiedzUsuń
  123. dlaczego nie działają mi wydarzenia? Wtedy jest napisane że jest jakiś błąd, że mam odświeżyć stronę i tak nie działa. Gdy próbuję kogoś dodać do znajomych to nawet jak przyjmą to mi się nie pojawiają na liście

    OdpowiedzUsuń
  124. Zaręczyłam się. Planowałam ślób miał być za 3 miesiące. 3 dni później w moim paszporcie było że nie mam męża ani narzyczonego . Dlaczego?????

    OdpowiedzUsuń
  125. na fb mam 20 poz i nie moge wejsc na awe czemu ?

    OdpowiedzUsuń
  126. Mam pytanie jak postawic mebel bo dopiero zaczynam i mam misje postawić skrzynka pocztową

    OdpowiedzUsuń
  127. Ile tortów trzeba postawić, by uzyskać hojność?

    OdpowiedzUsuń