niedziela, 3 lutego 2013

OGNISTA oszustka!

Była umowa : Ja jej dam vipa i ona mi na 10 dni w tym samym momencie ja jej dałam a ona mi nie. Zaczęła mówić, że to była jej kuzynka - Granulka. ( Jest w rankingu na 8 miejscu ). Jest z vipem. Zaczęła mnie Wyzywać i przeklinać. A ja powiedziałam, że dodam ją tu na Czarną Listę. Przestraszyła się strasznie obiecała, ze da w piątek jak doładuje sobie g za 100 zł. Czyli by miała 600g - 75 g na mojego vipa = 525g by jej zostało. Zobaczyła posta i komentarz w poście " Dowód:> ". Zaczęła przezywać mnie i moich przyjaciół. Dałam jej czas - 10 minut . Wyrzuciła mnie z domu i usunęła ze znajomych. Oto ona, jej mąż, jej salon i łazienka :




















2 komentarze:

  1. Jak to się dzieje że moja kumpela ma taką sytuację : że do niej domu przychodzą dziewczyny z 2 poziomem , w ogóle się nie znają nie są wrogami sąsiadami ani niczym i przez zamknięte drzwi ? Nie zmyślam sama to widziałam . Czy ktoś potrafi to wyjaśnić ?

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami się tak dzieje że inni cię widzą u jakiejś osoby w domu ale cb nie widzą co ty do nich mówisz maiłam wiele razy taki przypadek w moim domu

    OdpowiedzUsuń