czwartek, 7 marca 2013


Przepraszam, że mnie tak długo nie było…
ponieważ nie mogłem ani wejść na bloggera bo zapomniałem hasła ale mi się przypomniało i widziałem że Mimi odchodzi. Smutne ale ona ma coś z głową bo nie umiała pisać to zganiała na olcie  





                       |                                                                  | 
                       |                                                                  |
                       |                               ________                 |
                       |                            (                    )                |__________
                       --------------            (_________)                                       



Przepraszam, za to o bo si
ę nie da takiego zrobić :-)

8 komentarzy:

  1. Popieram to o mimi nie chciało jej sie pisać to zganiała na Olcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona umie czytać-_-

    OdpowiedzUsuń
  3. NAPISZCIE COŚ W KOŃCU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!☻

    OdpowiedzUsuń
  4. SĄ NOWE RZECZY NA GRZE A ONI NIE NAPISZĄ -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE CHCE WAM SIĘ TO USUŃCIE BLOG MOŻE KTOŚ INNY BĘDZIE MIAŁ TEN ADRES I MOŻE GO PORZĄDNIEJ POPROWADZI!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze napiszcie cos nawet o nowych meblach. Ja nie mam czasu zabardzo ;/
    PS jedli mimi nie napisze czegos w ciagu tygodnia to chyba wie co ją czeka. Maciek ty tez lepiej cos pisz bo narazie masz tylko ostrzezenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. dacie wreszcie nowy post cz nie????!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Olcia ja już dawno odeszłam -,-

    OdpowiedzUsuń